Zmiany w składzie Rady Nadzorczej "PEPEES" S.A.
Raport bieżący nr 18/2008
Zarząd Przedsiębiorstwa Przemysłu Spożywczego "PEPEES" S.A. z siedzibą w Łomży przekazuje informację o zmianach w składzie Rady Nadzorczej Emitenta:
Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Spółki w dniu 26 czerwca 2008r. w związku z wygaśnięciem mandatów dotychczasowych członków Rady Nadzorczej, tj. Pana Krzysztofa Jerzego Borkowskiego, Pana Wojciecha Faszczewskiego, Pana Dawida Sukacza i Pana Krzysztofa Stankowskiego z dniem odbycia niniejszego Zwyczajnego Walnego
Zgromadzenia – powołało siedmioosobową Radę Nadzorczą w składzie:
1. Pan Krzysztof Jerzy Borkowski
2. Pan Piotr Marian Taracha
3. Pan Dawid Sukacz
4. Pan Robert Czapla
5. Pan Tomasz Łuczyński
6. Pan Wojciech Faszczewski
7. Pan Krzysztof Stankowski
1. Pan Krzysztof Jerzy Borkowski (lat 58)
Wykształcenie: SGPiS (SGH) - Magister Ekonomi
Szkolenia w zakresie finansów IMADE i IMD Lozanna Financeand Control
Doświadczenie zawodowe:
ANIMEX - Kierownik Działu Informatyki
ANIMPOL S.A -Dyrektor, następnie Prezes Zarządu
Advertising Business Consulting Sp. z o.o. - obecnie Prezes Zarządu
Praca w Radach Nadzorczych:
ANIMEX S.A. - W-ce Przewodniczący w latach 1998-1999r.
"PEPEES" S.A.- Członek Rady Nadzorczej luty 2002 -listopad 2002, lipiec 2003 - czerwiec 2004
"PEPEES" S.A. Przewodniczący Rady Nadzorczej czerwiec 2004-czerwiec 2005-06-24"Browar Łomża" Sp.z o.o.- Członek Rady Nadzorczej listopad 2002 -marzec 2003
PERŁA Browary Łomża S.A. - Członek Rady Nadzorczej maj 2002 - 2007
Pan Krzysztof Jerzy Borkowski oświadczył, iż nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta oraz nie jest zarejestrowany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych.
2. Pan Piotr Marian Taracha ( 41 lat)
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE -ZARZĄDZANIE
Intrograf Lublin S.A. od kwietnia 2003r.
Prezes Zarządu
RESTA S.A. lipiec 2002 r. – marzec 2003r.
Wiceprezes Zarządu
PPUP Poczta Polska 01.10. 1998r. – 30.04.2002r.
Dyrektor Okręgu Poczty w Lublinie
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE –NADZÓR WŁAŚCICIELSKI
PAUF S.A. (Poczta Polska 60%, Cardif 40%) od 2006r.-2008r.
Przewodniczący Rady Nadzorczej
PPUP Poczta Polska od 2006r.
Członek Rady Poczty
AUTO-EURO S.A. od 1997r.
Przewodniczący Rady Nadzorczej
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE –INNE
Katolicki Uniwersytet Lubelski od 1994r.
Katedra Prawa Cywilnego
Katedra Nauki Administracji
Politechnika Lubelska rok akademicki 1996
Wydział Zarządzania
WYKSZTAŁCENIE
Instytut Rozwoju Biznesu Centrum Prywatyzacji 2001 - 2002
Studium dla dyrektorów finansowych - Zarządzanie finansami firmy
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego 1999 - 2001
Międzynarodowa Szkoła Zarządzania
Podyplomowe Ogólne Studia Menedżerskie. Program MBA.
University of Illinois 1995 – 1996
Politechnika Lubelska, OIC Poland
Podyplomowe Studia Menedżerskie – Planowanie w Biznesie i Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.
Katolicki Uniwersytet Lubelski 1987 - 1993
Wydział Prawa. Magister prawa.
UKOŃCZONE KURSY
Między innymi: komunikacja interpersonalna, rozwiązywanie konfliktów, inteligencja emocjonalna w miejscu pracy, Letnia Szkoła Negocjacji, biznes plan, zarządzanie projektami, public relations, kultura organizacyjna, kurs ekspertów z zakresu doradztwa dla samorządów terytorialnych, system oceny pracy, kurs dla członków rad nadzorczych oraz wiele szkoleń z zakresu prawa i finansów.
PUBLIKACJE
Książki:
• Sprzedaż w obrocie z udziałem konsumentów. Rękojmia i gwarancja. Warszawa 1997.
• Poradnik organizacji pozarządowych. Prawo, podatki, rachunkowość i finanse. Wydawnictwo Verlag Dashofer. Warszawa 2000. (redaktor wydania).
• Prawo umów w obrocie gospodarczym Wydawnictwo Verlag Dashofer. Warszawa 1998. (współautor).
• Organizacje Pozarządowe w Polsce. Podstawy prawno finansowe. Instytut Spraw Publicznych. Warszawa 2000. (współautor).
Artykuły:
• Finansowanie działalności fundacji i stowarzyszeń w: Roczniak, nr 0. Warszawa 1995.
• Wykorzystanie Internetu w Poczcie Polskiej w: Internet Problemy prawne. Lublin 1999.
• Wpływ strategii Poczty Polskiej na rozwój systemu zarządzania personelem. Referat wygłoszony podczas konferencji Personel XXI wieku. Opublikowany w materiałach pokonferencyjnych. Warszawa 2001.
Pan Piotr Marian Taracha oświadczył, iż nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta oraz nie jest zarejestrowany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych.
3. Pan Dawid Sukacz (lat 36)
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie, doktor nauk ekonomicznych specjalista rachunkowości zarządczej i finansów. Legitymuje się licencjami maklera papierów wartościowych oraz doradcy inwestycyjnego. Ukończył również studia MBA na Wyższej Szkole Biznesu. Posiada międzynarodowe certyfikaty: Chartered Financial Analyst oraz Certified International Investment Analyst. Z rynkiem kapitałowym związany od 1994 r. początkowo w Biurze Maklerskim Certus, następnie w Departamencie Inwestycji Kapitałowych Banku Przemysłowo-Handlowego w Krakowie. Od 1998 do 2003 r. związany z grupą Commercial Union, gdzie jako Członek Zarządu Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego odpowiadał za określenie i realizację polityki inwestycyjnej.Od 2004 roku związany z grupą BB Investment.
Obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu BBI Capital NFI SA oraz Członka Zarządu w spółkach: BBI Capital SA, BBI Seed Fund Sp. z o.o., BBI TFI SA.
Ponadto jest Członkiem Rad Nadzorczych: Pepees SA, Telecom Media Sp. z o.o., Cartridge World CEE Sp. z o.o., ZEG SA, Hardex SA, Elzab SA, Tell SA, PWB Awbud SA.
Pan Dawid Sukacz oświadczył, iż nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta i nie jest zarejestrowany w Rejestrze Dłuzników Niewypłacalnych.
4. Pan Robert Czapla ( 38 lat)
Wykształcenie:
Magister Ekonomii – Uniwersytet Warszawski
Podyplomowe Studia z zakresu finansów – Uniwersytet w Białymstoku
Obecnie – Studia doktoranckie w Polskiej Akademii Nauk
Doświadczenie zawodowe:
Komisarz w Izbie Skarbowej w Łomży – 1994-1999
Z-ca Dyrektora Przedsiębiorstwa PKS w Łomży -1999-2003
Dyrektor Naczelny Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie – 2003-2007
Prezes Zarządu Polskiego Holdingu Farmaceutycznego S.A. w Warszawie – 2007-2008
Udział w Radach Nadzorczych:
Miejskie Przedsiębiorstwo Taksówkowe Sp.zo.o. w Warszawie – Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej – 2004-2007
RUCH S.A. w Warszawie – 2005
Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A. w Płocku – Przewodniczący Komitetu Strategii – 2006-2008
Polski Holding Farmaceutyczny S.A. w Warszawie – 2007
Pan Robert Czapla oświadczył, iż nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta oraz nie jest zarejestrowany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych.
5. Tomasz Łuczyński (35 lat)
Wykształcenie:
1999-2003 Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie, radca prawny
1994-1999 Uniwersytet Warszawski, Wydział Prawa i Administracji, magister nauk prawnych
1993-1998 Uniwersytet Warszawski, Wydział Lingwistyki Stosowanej i Filologii Wschodniosłowiańskich, magister języka niemieckiego i języka angielskiego
Doświadczenie Zawodowe:
od kwietnia 2008 – członek Rady Nadzorczej BRE.locum S.A.
od stycznia 2008 - członek Rady Nadzorczej BBI TFI S.A.
od lutego 2007 – członek Rady Nadzorczej Domu Maklerskiego Navigator S.A.
luty 2007- listopad 2007, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej FOKSAL NFI S.A.
od listopada 2006 r. wspólnik zarządzający w Kancelarii Prawniczej Łuczyński i Wspólnicy Sp.k.
od września 2006 członek Rady Nadzorczej Centrum Mięsne EUROSMAK Sp. z o.o.
od września 2006 członek Rady Nadzorczej Centrum Mięsne MAKTON Sp. z o.o.
sierpnień 2006-marzec 2007, członek Rady Nadzorczej UNIMIL S.A.
czerwiec 2006- czerwiec 2007, członek Rady Nadzorczej PEPEES S.A..
maj 2006-czerwiec 2008- członek Rady Nadzorczej OPOKA TFI S.A.
od lutego 2006 członek Rady Nadzorczej AMATHUS TFI S.A.
od czerwca 2005 członek Rady Nadzorczej PKM DUDA S.A..
od stycznia 2004 Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Łuczyński
maj 2002-kwiecień 2005, członek Rady Nadzorczej OPTIMUS S.A.
czerwiec 2003-kwiecień 2004, członek Rady Nadzorczej VISTULA S.A.
wrzesień 2001-grudzień 2002, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej WONLOK S.A.
listopad 2000-sierpień 2004, BRE Bank S.A. (od listopada 2000 do września 2003 prawnik w Departamencie Inwestycji Finansowych, od października 2003 do sierpnia 2004 radca prawny w Departamencie Prawnym)
lipiec 2000-październik 2000, prawnik w kancelarii prawniczej Weil, Gotshal & Manges
kwiecień 1999- lipiec 2000, prawnik w PAŻUR S.A.
Pan Tomasz Łuczyński oświadczył, iż nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta oraz nie jest zarejestrowany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych.
6. Pan Wojciech Faszczewski (lat 41)
Wykształcenie: wyższe, Akademia Medyczna w Białymstoku
Zatrudniony w Białostockim Ośrodku Onkologicznym - Oddział Chemioterapi i Nowotworów – do roku 2007.
Były Członek Zarządu Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych -Region Białystok
Pan Wojciech Faszczewski oświadczył, iż nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta oraz nie jest zarejestrowany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych.
7. Pan Krzysztof Stankowski (lat 43)
Wykształcenie: wyższe pełne techniczne
Doświadczenie zawodowe:
Koncern Energetyczny Gdańsk "Energa"
Pan Krzysztof Stankowski oświadczył, iż nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta oraz nie jest zarejestrowany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych.
Raport sporządzono na podstawie § 39.1. pkt.5) Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 w prawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2008-06-26 | Andrzej Kiełczewski | Prezes Zarządu | Andrzej Kiełczewski | ||
2008-06-26 | Adam Karaś | Członek Zarzdu Dyrektor Finansowy | Adam Karaś |