Strona główna » Kariera

Specjalista ds. BHP, PPOŻ i OC

Miejsce pracy: Łomża

Zakres zadań na stanowisku

  • Analiza i kontrola stanu bezpieczeństwa w firmie, warunków pracy oraz przestrzegania przepisów bhp i p.poż., informowanie o występujących zagrożeniach zawodowych wraz z proponowaniem działań korygujących i zapobiegawczych.
  • Sporządzanie dokumentacji BHP - Instrukcje BHP, Ocena Ryzyka Zawodowego, Analiza stanu BHP, protokoły powypadkowe.
  • Prowadzenie przydzielonych rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących m.in szkoleń BHP, wypadków przy pracy.
  • Realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej, w tym kontrola zabezpieczenia p.poż firmy i przedstawienie wniosków w tym zakresie.
  • Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi firmy oraz ze społeczną inspekcją pracy, związkami zawodowymi w zakresie przestrzegania przepisów bhp.
  • Znajomość regulacji prawych związanych z bhp, ppoż. przy pracy z maszynami, substancjami chemicznymi oraz w środowisku produkcyjnym i umiejętność stosowania ich w praktyce.
  • Przeprowadzanie szkoleń bhp i ich dokumentowanie.
  • Udział w opracowywaniu ZUZP, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji z zakresu bhp i p.poż., zgodnie z przepisami prawa.
  • Współpraca z jednostkami zewnętrznymi oraz lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami.
  • Realizacja zadań z zakresu obrony cywilnej, w tym prowadzenie wymaganej dokumentacji.

Oczekiwania względem kandydatów

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe oraz uprawnienia do pełnienia funkcji BHP.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej.
  • Zaangażowanie i motywacja do stałego rozwoju.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność, terminowość.
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
  • Dobra znajomość MS Office (MS Excel, MS Word);
  • Praktyczna znajomość przepisów z obszaru bezpieczeństwa i higieny pracy.

Oferujemy

  • Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • System premiowania
  • Pracowniczy Program Emerytalny w całości finansowany ze środków pracodawcy
  • Wszelkie niezbędne narzędzia pracy
  • Pakiet benefitów i świadczeń socjalnych:
    • dofinansowanie zajęć kulturalno-sportowych,
    • dofinansowanie urlopu,
    • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
    • prezenty i premie świąteczne.

 


Kandydaci spełniający powyższe kryteria i zainteresowani udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie CV na adres e-mail:

hr@pepees.pl

tel. 691 366 215


Prosimy o dołączenie do dokumentów aplikacyjnych klauzuli o następującej treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO) oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego PEPEES S.A. zawartych w przekazanej ofercie pracy w celach związanych z procesem rekrutacyjnym. Jednocześnie potwierdzam, iż niezwłocznie zapoznam się z przysługującymi mi prawami wynikającymi z RODO, zawartymi w Informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego PEPEES S.A

 

2024-12-09 09:42 Opublikował: Jakub Ogrodnik