POLAGRA-FOOD
Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych i Gastronomii
POLAGRA na stałe wpisała się do kalendarza największych tego typu targów
w Europie, stała się platformą kontaktów handlowych na drodze Wschód-Zachód. Przez wiele lat zdobyła sobie uznanie wśród wystawców.
Już po raz trzeci podczas Targów Wyrobów Spożywczych i Gastronomii POLAGRA-FOOD 2007 w ramach Międzynarodowego Poznańskiego Salonu Dodatków do Żywności spotkali się najlepsi producenci, dystrybutorzy i importerzy dodatków do żywności. Nie zabrakło tam również naszej Firmy. PEPEES S.A. po raz drugi wystawiła firmowe stoisko.
w Europie, stała się platformą kontaktów handlowych na drodze Wschód-Zachód. Przez wiele lat zdobyła sobie uznanie wśród wystawców.
Już po raz trzeci podczas Targów Wyrobów Spożywczych i Gastronomii POLAGRA-FOOD 2007 w ramach Międzynarodowego Poznańskiego Salonu Dodatków do Żywności spotkali się najlepsi producenci, dystrybutorzy i importerzy dodatków do żywności. Nie zabrakło tam również naszej Firmy. PEPEES S.A. po raz drugi wystawiła firmowe stoisko.
Na targach mieliśmy możliwość zaprezentowania naszych produktów, przekazania wszelkich materiałów i informacji na ich temat. Targi to również najprostszy sposób do nawiązania nowych znajomości, oraz spotkania ze stałymi kontrahentami. To niezwykle komfortowa sytuacja dla firmy, kiedy klienci sami nas odwiedzają. A odwiedziło nas wielu gości, a nasze stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem.
Obecność na targach umożliwiła ponadto szybsze rozeznanie potrzeb rynku, zgromadzenie informacji o potencjalnych klientach, ocenę reakcji klientów na nasz produkt, jak również poznanie oferty konkurentów. W dzisiejszej, konkurencyjnej rzeczywistości tworzenie
i pielęgnowanie kontaktów osobistych jest ważnym czynnikiem sukcesu. Ponadto nasz udział w targach był odbierany przez kontrahentów i partnerów handlowych jako dowód stabilnej sytuacji firmy, świadczącej o naszej wiarygodności. To ważny element w budowaniu wizerunku marki. (JKD)
Obecność na targach umożliwiła ponadto szybsze rozeznanie potrzeb rynku, zgromadzenie informacji o potencjalnych klientach, ocenę reakcji klientów na nasz produkt, jak również poznanie oferty konkurentów. W dzisiejszej, konkurencyjnej rzeczywistości tworzenie
i pielęgnowanie kontaktów osobistych jest ważnym czynnikiem sukcesu. Ponadto nasz udział w targach był odbierany przez kontrahentów i partnerów handlowych jako dowód stabilnej sytuacji firmy, świadczącej o naszej wiarygodności. To ważny element w budowaniu wizerunku marki. (JKD)
2007-09-25 09:33 Opublikował: Szymon Janucik